02 Mar 2020

Seminarium - Stockholm, Göteborg och Malmö

Det går fort nu. Marknadsavdelningarna befinner sig i den största förändringsprocessen de någonsin upplevt och inte nog med det, utvecklingen accelererar! I takt med att tekniken blir allt mer avancerad och medielandskapet ändrar form så ökar också kompetenskraven inom i princip all kommunikation. Kort sagt: förståelse för digital kommunikation har aldrig varit viktigare, för utan förmågan att överrösta det digitala bruset så kommer man inte höras på 2020-talet.

Vi är glada att vi på Vekst, tillsammans med Ericsson, får visa vad digital omställning och förflyttning betyder i praktiken. Anmäl dig till ett av våra seminarium i Stockholm, Göteborg eller Malmö om du vill veta mer!

 

  • Digital Marketing 2020 – Trender och lyckat business case med Ericsson 10 mars i Stockholm. Anmäl dig här!

  • Digital Marketing 2020 – Trender och lyckat business case med Ericsson 11 mars i Göteborg. Anmäl dig här!

  • Digital Marketing 2020 – Trender och en växande marknad den 12 mars i Malmö. Anmäl dig här!

 

Kom till IHM Business School och lyssna på Max Wimnell, konsult på Digitala byrån Vekst och lärare på IHM Digital Marketing när han pratar om de senaste trenderna inom digital marknadsföring. Tillsammans med Christine Cornelius, Director and Head of Competence Readiness på Ericssons marknads- och kommunikationsavdelning kommer han också att prata om hur kursen Digital Marketing ger rätt förutsättningar för att med strategiska metoder kunna använda de möjligheter som digitaliseringen medför. Alla marknadsförare med intresse för framtidens kommunikationsmöjligheter bör spetsa öronen.

 

Vårt fokus är att leverera effekt på den digitala arenan. I en värld som förändras allt snabbare är vi övertygade om att nyfikenhet samt kapacitet till förändring och utveckling är de starkaste konkurrenskrafterna. Vill du utvecklas med oss? Maila info@vekst.se eller ring +46 70 853 62 21

 

Se alla våra nyheter